Správně zabalit zboží nemusí být mnohdy vůbec snadné. Pokud máte e-shop, určitě víte, že zabalit zásilku tak, obzvlášť pokud je křehká, aby ji přepravní společnost nerozbila může být často velký oříšek. Sehnat dostatečně velkou krabici nebo sáček a nějakou výplň tak, abychom zbytečně neplýtvali ale může být jednoduché. Otázkou je ovšem i to, kolik chceme do balení zboží investovat. Vždy se ale oplatí mít předmět zabalený hezky, protože i to dokáže zákazníka zaujmout. Je to totiž to první, co vidí a určitě je lepší, když vidí pěknou neporušenou krabici, než když mu přijde díravá, poslepovaná hrouda kartonu připomínající kvádr.
Balení zboží dělá společnosti jméno. Nic není špatného na tom, když se snažíte zrecyklovat krabice od produktů a balíte zboží do nich. Podmínkou by ovšem mělo být to, že krabice není nijak výrazně poškozená a zboží, které do ní ukládáme, nemůže vypadnout nebo se nějakým jiným způsobem rozbít. Věc v krabici nebo sáčku by měla být obložena ze všech stran tak, aby nehrozilo, že jakýkoliv sebevětší náraz předmět rozbije. Účinným pomocníkem při balení všeho možného je bublinková folie 2pack, díky které odesílaný předmět zůstává v bezpečí, protože tlumí otřesy a zabraňuje případnému poškrábání nebo rozbití. Je to prakticky nedílná součást každého křehčího balíku. Pokud jste tedy dosud balili zboží bez ní, urychleně to napravte, zvláště pokud posíláte křehké předměty.
Dalším vyplňujícím materiálem můžou být i zmuchlané papírové noviny nebo starý kartonový papír, díky kterému se zásilka ve velké krabici ani nepohne. Nebojte se, pořídit si izolepu s vlastním potiskem. Můžete tak posílat balíčky, na kterých bude díky vaší izolepě, vaše značka nebo logo. Udrží krabici pohromadě a udělá skvělou reklamu.
Balte tedy balíčky tak, aby byli v bezpečí a nestalo se, že k vašim zákazníkům přijdou rozbité.