Mnoho začínajících firem se musí potýkat s omezeným rozpočtem na reklamu. Jenže právě ta pomáhá zvyšovat povědomí o nabízené službě či produktu nebo v konečném důsledku o samotné firmě. Platící zákazníci generují zisk, který pomáhá firmě růst. Jenže v dnešní době může být velmi obtížné obstát v konkurenci s ostatními zavedenými a úspěšnými firmami. Jak na vlastní propagaci, které je cenově dostupná i pro firmy s omezeným rozpočtem?
Sociální sítě
Na sociální sítě se dnes zaměřuje řada firem, právě zde je totiž možné zacílit na tíženou skupinu zákazníků. Kumulace lidí je tu poměrně vysoká a obliba sociálních sítí neustále narůstá. Je však dobré připustit, že sociální sítě už k reklamnímu obsahu nejsou natolik přívětivé, jako tomu bývalo v jejich začátcích.
Vlastní profil, který bude propagovat značku, produkt či službu je možné ještě stále založit zcela zdarma. Profil na sociálních sítích navíc můžete spravovat přímo vy nebo najmout pomocnou sílu, která si propagaci na sociálních sítí vezme na starosti.
Reklama, která má smysl
Vlastní propagace formou reklamy je v současnosti cenově velmi náročná. Třeba reklama v televizi je už spíše předraženým přežitkem s menším dosahem, než se od něj očekává. Pojďme si teď ale představit tak trochu jinou reklamu. Slyšeli jste už o tzv. PPC reklamě? Zkratka PPC pochází z anglického slovního spojení „pay per click“, což v překladu znamená platba za kliknutí. Jedná se o druh reklamy, kdy inzerent platí za jednotlivé prokliky na umístěný odkaz nikoliv za samotné umístění reklamy na web. Vyzkoušejte Liberec – PPC reklamu a přesvědčte se sami!
Optimalizace pro vyhledávače
Další možností jak přiblížit váš web potencionálním zákazníkům je Liberec – SEO optimalizace. Při správné optimalizaci se odkazy na vaši webovou stránku objeví hned za placenou reklamou.